Erasmus + projekt "Mi smo mali istraživači XXI stoljeća ... spremni za mapiranje i kodiranje našeg teritorija"
Projekt će se provoditi na dva područja:
1. Istraživanje poznatih i nepoznatih lokacija, spomenika i ostalog što je s tim povezano.
Cilj je da učenici i partneri bolje upoznaju vlastiti teritorij. Često puta se divimo mjestima u stranim zemljama, a zaboravljamo da i mi imamo lokacije od povijesnog i umjetničkog značaja.
U gotovo svakom gradu nalazi se lokacija ili spomenik koji se ignorira, a zaslužuje biti poznat. Učenici će postati „mali istraživači“ i tražiti takve lokacije, mjesta i objekte koji nisu poznati, ali bi trebali biti zbog njihove značajne prošlosti. Uz pomoć ljudi koje žive u blizini, učenici će rekonstruirati povijest tih mjesta/objekata (priče, slike) i, kao mali geografi, slijedit će stare i nove putove te zahvaljujući tehnici „kodiranja“, stvorite će papirnate i digitalne karte.
2. Pismeno i digitalno mapiranje, uporabom tehnika „kodiranja“. To je ambiciozniji dio projekta, ali i najzanimljiviji zbog edukacijskog rasta, ali i osobnog razvoja učenika.
Živimo u vrijeme kada se djeca igraju igračkama kojima se ne razvija kreativnost. Zato u naše škole želimo uvesti „kompjutersko razmišljanje“. Učeći djecu „kodiranju“, lakše će se suočiti s kompleksnim problemima, naučiti će kako ih promatrati sa znanstvenog stajališta, jasno će znati što učiniti i kako to učinit...
Okruženje ćemo gledati kao „veliku knjigu“ i, na direktan i zanimljiv način, pobuditi ćemo u našoj djeci svjesnost o kulturi i povijesti, ali i „računalno razmišljanje“.
Ciljevi koji se žele postići:
- razviti svjesnost o teritoriju: povijest, umjetničke izvore i turistički potencijal
- Otkriti zaboravljene umjetničke predmete
- Dati djeci mogućnost da ispričaju priču o svom teritoriju koristeći svakodnevni jezik
- Koristiti ICT alate i Internet kako bi učili na kritički i svjestan način
- Naučiti računalno mišljenje kako bi razvili logičke kompetencije i kapacitet za rješavanje problema na kreativan i učinkovit način
- Moći stvoriti završni produkt
- Koristiti software i programske alate: Swatch, Blocky, Padlet platformu
Rezultati
Očekujemo da će učenici postati stručni u kodiranju, ali i svjesniji svog okruženja, kulturnog i povijesnog značenja svog teritorija. Naučiti će kako slijediti karte starim i novim putovima koji vode do određene lokacije. Učiti će druge o vještinama koje su stekli i na taj način će se socijalizirati i naučiti poštovati intelektualne kapacitete drugih.
Pri završetku projekta, učenici će moći stvoriti programe kodiranja za aktivnosti koji se tiču svakog pojedinog predmeta.
Surađivati ćemo s različitim lokalnim organizacijama, drugim školama, lokalnom vladom, ljudima i medijima, učenicima i roditeljima.
Ovim projektom učenici će naučiti kodirati – odnosno, naučiti će programski jezik koji će im pomoći da lakše artikuliraju svoje mišljenje i logički razmišljaju. Kodiranje će učiti na način da stvaraju svoje vlastite karte, u izgradnji igara i slično.
Kada saznaju dovoljno o kodiranju, podučavati će druge učenike. Također će moći primijeniti to znanje u svakom predmetu. Učenici će prenositi informacije o svojoj kulturi među svojim vršnjacima i djecom iz zemalja partnera.
Škola koordinator i partneri
- Sastajati će se redovito na Padlet platformi, učenici će se sastajati na Google chat rooms
- Partneri će poslati video prezentaciju u kojoj će predstaviti svoj grad, školu i zanimljiva mjesta
- Poštovati će rokove
- Imati će tečajeve kodiranja za učitelje koji će držati učenici kako bi naučili druge tehnike kodiranja
- Stvarati će umjetničke radove koristeći različite tehnike i materijale, stvarajući predmete koje proučavamo i prodavati će ih na godišnjem školskom sajmu, a zaradu će dati u dobrotvorne svrhe.
- Redovito će slati rezultate projekta koordinatoru
- Učenici će uređivati mjesečne Erasmus školske novine koje će biti fokusirane na projekt
- Imati će natječaj među studentima s ciljem stvaranja Loga s kodiranjem
- Odabrati će se najbolji logo među školama
- Imati ćemo natječaj „kodiranja“ gdje ćemo odabrati i nagraditi najbolju „aktivnost kodiranja“ koju će smisliti naši učenici
- Pripremit ćemo lov na blago za partnere koji dolaze kod domaćina
- Dati ćemo evaluacijske upitnike učenicima i učiteljima
- Organizirati ćemo sastanke u njihovim školama
- Škola domaćin će svakom partneru dati karte, brojeve telefona i druge informacije za vrijeme smještaja.
- Škola domaćin će napraviti dokument za mobilnost za svakog partnera
- Napraviti će knjigu aktivnosti kodiranja
- Napraviti će kalendar projekta, jedan za svaku godinu projekta
- Pripremiti će ilustriranu brošuru u kojoj će biti opisan projekt i najznačajniji radovi
- Učenici će pripremiti rječnik svakodnevnih riječi
- Svaka škola pripremiti će multimedijalno prezentaciju koja će sadržavati sav rad
SUDIONICI
U svakoj školi učenici će sudjelovati u provedbi aktivnosti i događaja koji će se održati u školi domaćinu za lokalnu zajednicu i za sudionike iz drugih zemalja. Sve aktivnosti će se održavati sa svrhom stvaranja i održavanja prijateljstava među učenicima različitih zemalja, vježbati strane jezike, razbiti predrasude i stereotipe. Obitelji sudionika također mogu sudjelovati u provedbi aktivnosti. Svi učenici će sudjelovati u razmjeni informacija na Google Chat Rooms i na Padlet portalu. Sudjelovati će u istraživanju, stvaranju umjetnosti koja će se prodavati, uređivanju školskih novina, distribuciji brošura, uređivanju videa i brinuti će se o sudionicima iz partnerskih škola prilikom njihovog posjeta školi.
Više možete pročitati na službenoj web stranici projekta: https://sites.google.com/view/we-little-explorers/home
Raspored početka i završetka sata - razredna nastava
Raspored početka i završetka sata - predmetna nastava
Raspored razredne nastave 2023./2024.
Raspored predmetne nastave 2023./2024.
Korisni linkovi |
« Svibanj 2020 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Ovaj tjedan: 1010
Danas: 168