preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josipa Kozarca Slatina

"Mi smo mali istraživači XXI stoljeća ...

Erasmus + projekt "Mi smo mali istraživači XXI stoljeća ... spremni za mapiranje i kodiranje našeg teritorija"

 

Projekt će se provoditi na dva područja:

1. Istraživanje poznatih i nepoznatih lokacija, spomenika i ostalog što je s tim povezano.

Cilj je da učenici i partneri bolje upoznaju vlastiti teritorij. Često puta se divimo mjestima u stranim zemljama, a zaboravljamo da i mi imamo lokacije od povijesnog i umjetničkog značaja.

U gotovo svakom gradu nalazi se lokacija ili spomenik koji se ignorira, a zaslužuje biti poznat. Učenici će postati „mali istraživači“ i tražiti takve lokacije, mjesta i objekte koji nisu poznati, ali bi trebali biti zbog njihove značajne prošlosti. Uz pomoć ljudi koje žive u blizini, učenici će rekonstruirati povijest tih mjesta/objekata (priče, slike) i, kao mali geografi, slijedit će stare i nove putove te zahvaljujući tehnici „kodiranja“, stvorite će papirnate i digitalne karte.

2. Pismeno i digitalno mapiranje, uporabom tehnika „kodiranja“. To je ambiciozniji dio projekta, ali i najzanimljiviji zbog edukacijskog rasta, ali i osobnog razvoja učenika.

Živimo u vrijeme kada se djeca igraju igračkama kojima se ne razvija kreativnost. Zato u naše škole želimo uvesti „kompjutersko razmišljanje“. Učeći djecu „kodiranju“, lakše će se suočiti s kompleksnim problemima, naučiti će kako ih promatrati sa znanstvenog stajališta, jasno će znati što učiniti i kako to učinit...

Okruženje ćemo gledati kao „veliku knjigu“ i, na direktan i zanimljiv način, pobuditi ćemo u našoj djeci svjesnost o kulturi i povijesti, ali i „računalno razmišljanje“.

 

Ciljevi koji se žele postići:

- razviti svjesnost o teritoriju: povijest, umjetničke izvore i turistički potencijal

- Otkriti zaboravljene umjetničke predmete

- Dati djeci mogućnost da ispričaju priču o svom teritoriju koristeći svakodnevni jezik

- Koristiti ICT alate i Internet kako bi učili na kritički i svjestan način

- Naučiti računalno mišljenje kako bi razvili logičke kompetencije i kapacitet za rješavanje problema na kreativan i učinkovit način

- Moći stvoriti završni produkt

- Koristiti software i programske alate: Swatch, Blocky, Padlet platformu

 

Rezultati

Očekujemo da će učenici postati stručni u kodiranju, ali i svjesniji svog okruženja, kulturnog i povijesnog značenja svog teritorija. Naučiti će kako slijediti karte starim i novim putovima koji vode do određene lokacije. Učiti će druge o vještinama koje su stekli i na taj način će se socijalizirati i naučiti poštovati intelektualne kapacitete drugih.

Pri završetku projekta, učenici će moći stvoriti programe kodiranja za aktivnosti koji se tiču svakog pojedinog predmeta.

Surađivati ćemo s različitim lokalnim organizacijama, drugim školama, lokalnom vladom, ljudima i medijima, učenicima i roditeljima.

Ovim projektom učenici će naučiti kodirati – odnosno, naučiti će programski jezik koji će im pomoći da lakše artikuliraju svoje mišljenje i logički razmišljaju. Kodiranje će učiti na način da stvaraju svoje vlastite karte, u izgradnji igara i slično.

Kada saznaju dovoljno o kodiranju, podučavati će druge učenike. Također će moći primijeniti to znanje u svakom predmetu. Učenici će prenositi informacije o svojoj kulturi među svojim vršnjacima i djecom iz zemalja partnera.

Škola koordinator i partneri

- Sastajati će se redovito na Padlet platformi, učenici će se sastajati na Google chat rooms

- Partneri će poslati video prezentaciju u kojoj će predstaviti svoj grad, školu i zanimljiva mjesta

- Poštovati će rokove

- Imati će tečajeve kodiranja za učitelje koji će držati učenici kako bi naučili druge tehnike kodiranja

- Stvarati će umjetničke radove koristeći različite tehnike i materijale, stvarajući predmete koje proučavamo i prodavati će ih na godišnjem školskom sajmu, a zaradu će dati u dobrotvorne svrhe.

- Redovito će slati rezultate projekta koordinatoru

- Učenici će uređivati mjesečne Erasmus školske novine koje će biti fokusirane na projekt

- Imati će natječaj među studentima s ciljem stvaranja Loga s kodiranjem

- Odabrati će se najbolji logo među školama

- Imati ćemo natječaj „kodiranja“ gdje ćemo odabrati i nagraditi najbolju „aktivnost kodiranja“ koju će smisliti naši učenici

- Pripremit ćemo lov na blago za partnere koji dolaze kod domaćina

- Dati ćemo evaluacijske upitnike učenicima i učiteljima

- Organizirati ćemo sastanke u njihovim školama

- Škola domaćin će svakom partneru dati karte, brojeve telefona i druge informacije za vrijeme smještaja.

- Škola domaćin će napraviti dokument za mobilnost za svakog partnera

- Napraviti će knjigu aktivnosti kodiranja

- Napraviti će kalendar projekta, jedan za svaku godinu projekta

- Pripremiti će ilustriranu brošuru u kojoj će biti opisan projekt i najznačajniji radovi

- Učenici će pripremiti rječnik svakodnevnih riječi

- Svaka škola pripremiti će multimedijalno prezentaciju koja će sadržavati sav rad

 

SUDIONICI

U svakoj školi učenici će sudjelovati u provedbi aktivnosti i događaja koji će se održati u školi domaćinu za lokalnu zajednicu i za sudionike iz drugih zemalja. Sve aktivnosti će se održavati sa svrhom stvaranja i održavanja prijateljstava među učenicima različitih zemalja, vježbati strane jezike, razbiti predrasude i stereotipe. Obitelji sudionika također mogu sudjelovati u provedbi aktivnosti. Svi učenici će sudjelovati u razmjeni informacija na Google Chat Rooms i na Padlet portalu. Sudjelovati će u istraživanju, stvaranju umjetnosti koja će se prodavati, uređivanju školskih novina, distribuciji brošura, uređivanju videa i brinuti će se o sudionicima iz partnerskih škola prilikom njihovog posjeta školi.

 

Više možete pročitati na službenoj web stranici projekta: https://sites.google.com/view/we-little-explorers/home

 


e-Dnevnik

e-Dnevnik za nastavnike

e-Dnevnik za učenike

UPIS U OSNOVNU ŠKOLU

idemo u srednju

Projekti

 
e-Spomenica

 

ENERGETSKA OBNOVA

Vijesti vezane uz energetsku obnovu pogledajte u mapi "ENERGETSKA OBNOVA"

Korisni linkovi
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Anketa
Koliko često pratiš vijesti i događanja na Web stranici škole?




Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 3. 2014.

Ovaj tjedan: 160
Danas: 7
 

CMS za škole logo
Osnovna škola Josipa Kozarca Slatina / Nikole Šubića Zrinskog 2, HR-33520 Slatina / os-jkozarca-slatina.skole.hr / ured@os-jkozarca-slatina.skole.hr
preskoči na navigaciju