Erasmus+ radionica u Dječjem kutku „Veseli sat“
Autor: Marko Brijačak, 1. 6. 2018.
U petak, 25, svibnja u okviru Dječjeg kutka Veseli sat koji vode članice Društva Naša djeca Slatina, održana je radionica sklopu Erasmus + projekta. Na radionici su sudjelovali učenici Područne škole Novi Senkovac te mali polaznici Veselog sata, a radionicu je provela učiteljica Hrvatskoga jezika Ivana Strupar, ujedno i voditeljica Dječjeg kutka u Novom Senkovcu.
Na početku su se maleni polaznici Dječjeg kutka upoznali s Erasmus + projektom Seeing and reading the values koji je naša škola provodila zajedno s još pet država partnerica (Turskom, Italijom, Rumunjskom, Poljskom i Španjolskom), a koji se temelji na čitanju podražaja koji predstavljaju osnovne ljudske vrijednosti – čistoću, toleranciju, velikodušnost, solidarnost, odgovornost te iskrenost i poštenje kojim se posebno bavila naša škola.
Nakon uvodnog dijela, i sami smo proveli aktivnost veznu uz iskrenost i poštenje pod nazivom story cube. Igrali smo se s kockom oslikanom likovima iz bajki. Razgovarali smo o iskrenosti i poštenju u pojedinim bajkama, a zatim smo od papira u boji izradili srca, simbol iskrenosti. Potom smo i odglumili prizore iz djeci veoma poznatih bajki – Snjeguljice i sedam patuljaka, Pinokija te Ivice i Marice.
Djeci se jako svidjela navedena aktivnost te upoznavanje s pojmom iskrenosti kroz igru, čak su poželjeli da se ovakva aktivnost opet provede na Veselom satu.
Galerija: http://os-jkozarca-slatina.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=894
Ivana Strupar, učiteljica Hrvatskoga jezika
Raspored početka i završetka sata - razredna nastava
Raspored početka i završetka sata - predmetna nastava
Raspored razredne nastave 2023./2024.
Raspored predmetne nastave 2023./2024.
Korisni linkovi |
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Ovaj tjedan: 596
Danas: 42