preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josipa Kozarca Slatina

 > Naslovnica
Vijesti

Iz prošlosti domovine Hrvatske

Autor: Marko Brijačak, 20. 4. 2020.

Tijekom ožujka i travnja 2020.g., učenici 4.a razrednog odjela učili su o hrvatskoj povijesti kroz istraživačke aktivnosti i primjenu integracijsko-korelacijskog pristupa sadržajima Hrvatskoga jezika, PiD-a i Likovne kulture. Cilj ovih aktivnosti bio je približiti učenicima daleku prošlost hrvatskoga naroda, od doseljavanja i stoljetne borbe za samostalnost te zajednica s drugim narodima, do suverene i samostalne Hrvatske u europskom okruženju.

U međusobnoj korelaciji i integraciji Hrvatskoga jezika i Prirode i društva, učenici su upoznali glagoljicu kao najstariji oblik hrvatskostaroslavenskog jezika i pisma zabilježen na Bašćanskoj ploči. Glagoljicom su pisali svoje ime i prezime, ime škole i mjesta u kojem žive, obilježavajući tako i Dan materinskog jezika. Gledali su isječke iz ciklusa dokumentarnih filmova Domagoja Burića Hrvatski kraljevi, čitali i analizirali legende/narodne bajke o dolasku Hrvata, istraživali i pisali o životu narodnih vladara (monologe) i njihovim nasljednicima.

U zadatcima istraživačkog tipa, otkrili su koji se staroslavenski bogovi spominju u djelu I.B.M-Priče iz davnine, što je Višeslavova krstionica, gdje je pronađena i koje je njezino značenje, koji su još vladari iz dinastije Trpimirovića vladali, istražili su stara imena nekih hrvatskih gradova iz vremena Rimskog Carstva te razlog za što se i danas koriste njihova imena (npr. Cibalia, Marsonia, Mursa, Narona, Siscia, Spalato, Ragusa…), naveli razloge zbog kojih bi voljeli s obitelji posjetiti kulturno-povijesne spomenike i znamenitosti iz davne prošlosti što svjedoče o bogatoj prošlosti hrvatskoga naroda (na popisu UNESCO-a). Rješavali su anagrame, križaljke i kvizove te na lenti vremena pridruživali važne povijesne događaje i vladare...

Likovna kultura prožimala je svaku aktivnost nastavnih sadržaja Hrv. jezika i Prirode i društva. Učenici su crtali umne i popunjavali konceptualne mape, slikali početno slovo svojega imena glagoljicom te ilustracijama popratili sve sadržaje o kojima su pisali.

Fotografije

Učiteljica 4.a : Kata Huber

 




Vijesti

Iz prošlosti domovine Hrvatske

Autor: Marko Brijačak, 20. 4. 2020.

Tijekom ožujka i travnja 2020.g., učenici 4.a razrednog odjela učili su o hrvatskoj povijesti kroz istraživačke aktivnosti i primjenu integracijsko-korelacijskog pristupa sadržajima Hrvatskoga jezika, PiD-a i Likovne kulture. Cilj ovih aktivnosti bio je približiti učenicima daleku prošlost hrvatskoga naroda, od doseljavanja i stoljetne borbe za samostalnost te zajednica s drugim narodima, do suverene i samostalne Hrvatske u europskom okruženju.

U međusobnoj korelaciji i integraciji Hrvatskoga jezika i Prirode i društva, učenici su upoznali glagoljicu kao najstariji oblik hrvatskostaroslavenskog jezika i pisma zabilježen na Bašćanskoj ploči. Glagoljicom su pisali svoje ime i prezime, ime škole i mjesta u kojem žive, obilježavajući tako i Dan materinskog jezika. Gledali su isječke iz ciklusa dokumentarnih filmova Domagoja Burića Hrvatski kraljevi, čitali i analizirali legende/narodne bajke o dolasku Hrvata, istraživali i pisali o životu narodnih vladara (monologe) i njihovim nasljednicima.

U zadatcima istraživačkog tipa, otkrili su koji se staroslavenski bogovi spominju u djelu I.B.M-Priče iz davnine, što je Višeslavova krstionica, gdje je pronađena i koje je njezino značenje, koji su još vladari iz dinastije Trpimirovića vladali, istražili su stara imena nekih hrvatskih gradova iz vremena Rimskog Carstva te razlog za što se i danas koriste njihova imena (npr. Cibalia, Marsonia, Mursa, Narona, Siscia, Spalato, Ragusa…), naveli razloge zbog kojih bi voljeli s obitelji posjetiti kulturno-povijesne spomenike i znamenitosti iz davne prošlosti što svjedoče o bogatoj prošlosti hrvatskoga naroda (na popisu UNESCO-a). Rješavali su anagrame, križaljke i kvizove te na lenti vremena pridruživali važne povijesne događaje i vladare...

Likovna kultura prožimala je svaku aktivnost nastavnih sadržaja Hrv. jezika i Prirode i društva. Učenici su crtali umne i popunjavali konceptualne mape, slikali početno slovo svojega imena glagoljicom te ilustracijama popratili sve sadržaje o kojima su pisali.

Fotografije

Učiteljica 4.a : Kata Huber

 




e-Dnevnik

e-Dnevnik za nastavnike

e-Dnevnik za učenike

e-Spomenica

Koliko je sati?

 

Raspored početka i završetka sata

Raspored odlazaka u kuhinju

ENERGETSKA OBNOVA

Vijesti vezane uz energetsku obnovu pogledajte u mapi "ENERGETSKA OBNOVA"

ERASMUS +

idemo u srednju

Korisni linkovi
Kalendar
« Rujan 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Anketa
Koliko često pratiš vijesti i događanja na Web stranici škole?




Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 3. 2014.

Ukupno: 320764
Ovaj mjesec: 5233
Ovaj tjedan: 815
Danas: 11
 

CMS za škole logo
Osnovna škola Josipa Kozarca Slatina / Nikole Šubića Zrinskog 2, HR-33520 Slatina / os-jkozarca-slatina.skole.hr / ured@os-jkozarca-slatina.skole.hr
preskoči na navigaciju