RAZREDNI PROJEKT 4.C "ČOVJEK I ZDRAVLJE"
Autor: Marko Brijačak, 3. 3. 2016.
U nastavi prirode i društva učenici u četvrtom razredu uče i o ljudskom tijelu. Kroz korelacijsko-integracijski pristup radu, razumjeli su da je ljudsko tijelo cjelina - organizam koji čini niz sustava organa.Odabrali su ih proučiti kroz rad u timovima. U sklopu razrednog projekta „Čovjek i zdravlje“ nakon obrađenihnastavnih sadržaja , nove spoznaje dopunjavali su i stjecali kroz praktične radove i pokuse, male ali zanimljive istraživačke zadatke, vježbe i igre – pišući, crtajući, stvarajući.
Cilj PROJEKTA bio je prepoznati i razumjeti nužnost čuvanja tijela od ozljeda i štetnih utjecaja njegujući pritom zdrave navike življenja (pravilna prehrana, redovita tjelovježba, boravak na svježem zraku) u svrhu očuvanja organizma tj. zdravlja.
Učenici su istraživali i dokazivali po čemu je svaki čovjek biološki jedinstven i „neponovljiv“ koristeći daktiloskopiju kao jedan od načina rada, naučili su koji su im dominantniji dijelovi tijela (oko,ruka, noga), jesu li ambidekstrozni ; procjenjivali su svoju sposobnost pamćenja riječi, brojeva u nizu i stvari; jednostavnim pokusima dokazali su kako radi srce u mirovanju i pod opterećenjem, kako pretjerana konzumacija octa i gaziranih sokova utječu na zube i unutarnje organe ; otiskom stopala na papiru dokazali su imaju li ili nemaju platfus, naučili su koje vježbe koristiti ako imaju ravna stopala i (moguće) iskrivljenje kralježnice; grafičkim prikazom predočili su visinu svih učenika, izračunavali su ukupan broj kostiju cijelog RO-a, mjerili i uspoređivali duljine ruku, nogu i trupa ,a zatim izračunavali koliko puta stane veličina glave u duljinu cijeloga tijela; istražili što sve ljudsko tijelo proizvede u godinu dana, koji su nam organi u tijelu beskorisni; je li u kakvoj vezi krvna grupa i način ishrane ; zašto je potrebno i humano dobrovoljno darivati krv, što je oživljavanje ili reanimacija; koliko su im snažna pluća ...
Svaki je tim svoj rad ( prema izboru ) mogao prikazati prezentacijom na plakatu ili u PowerPointu. POHVALA SVIMA ZA ULOŽENI TRUD I RAD NA PROJEKTU.
Istraživali su, proučavali, crtali, pisali, učili se i mučili ... a, nešto i naučili.J
Raspored početka i završetka sata - razredna nastava
Raspored početka i završetka sata - predmetna nastava
Raspored razredne nastave 2023./2024.
Raspored predmetne nastave 2023./2024.
Korisni linkovi | ![]() |
![]() |
« Svibanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ovaj tjedan: 45
Danas: 48