preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josipa Kozarca Slatina

 > Naslovnica
Vijesti

RAZREDNI PROJEKT 4.C "ČOVJEK I ZDRAVLJE"

Autor: Marko Brijačak, 3. 3. 2016.

          U nastavi prirode i društva učenici u četvrtom razredu uče i o ljudskom tijelu. Kroz korelacijsko-integracijski pristup radu,  razumjeli su da je ljudsko tijelo cjelina - organizam  koji  čini niz sustava organa.Odabrali su ih proučiti  kroz rad u timovima.                                        U sklopu razrednog projekta „Čovjek i zdravlje“ nakon obrađenihnastavnih sadržaja , nove spoznaje dopunjavali  su i stjecali  kroz praktične radove i pokuse, male ali zanimljive  istraživačke zadatke, vježbe i igre – pišući, crtajući, stvarajući.       

 

Cilj PROJEKTA bio je prepoznati i razumjeti  nužnost čuvanja tijela od ozljeda i štetnih utjecaja  njegujući pritom  zdrave navike življenja (pravilna prehrana, redovita tjelovježba, boravak na svježem zraku) u svrhu očuvanja organizma tj. zdravlja.

 Učenici su istraživali i dokazivali  po čemu  je svaki čovjek biološki  jedinstven i „neponovljiv“ koristeći daktiloskopiju kao jedan od načina  rada, naučili su koji su  im dominantniji dijelovi  tijela (oko,ruka, noga), jesu  li  ambidekstrozni ; procjenjivali su svoju sposobnost pamćenja riječi, brojeva u nizu i stvari; jednostavnim  pokusima  dokazali su  kako radi  srce u mirovanju i pod opterećenjem,  kako pretjerana konzumacija octa i gaziranih sokova utječu na  zube i unutarnje organe ;  otiskom stopala na papiru  dokazali su imaju li ili nemaju platfus, naučili su  koje vježbe koristiti ako  imaju  ravna stopala i (moguće) iskrivljenje kralježnice; grafičkim prikazom  predočili  su  visinu  svih učenika, izračunavali su ukupan broj kostiju cijelog  RO-a, mjerili i uspoređivali  duljine ruku, nogu i trupa ,a zatim   izračunavali koliko puta stane veličina glave u duljinu cijeloga tijela; istražili što sve ljudsko tijelo proizvede u godinu dana, koji su nam organi u tijelu beskorisni; je li u kakvoj vezi  krvna grupa  i način ishrane ; zašto je potrebno i humano  dobrovoljno darivati  krv,  što je oživljavanje ili reanimacija; koliko su im  snažna pluća ...  

Svaki je tim svoj rad  ( prema izboru ) mogao prikazati  prezentacijom na plakatu ili u  PowerPointu. POHVALA SVIMA ZA ULOŽENI TRUD I RAD NA PROJEKTU.

     Istraživali su, proučavali, crtali, pisali, učili se i mučili ... a, nešto i naučili.J


Priloženi dokumenti:
AKTIVNOSTI__u___4.c.pdf (3.23 MB)


Vijesti

RAZREDNI PROJEKT 4.C "ČOVJEK I ZDRAVLJE"

Autor: Marko Brijačak, 3. 3. 2016.

          U nastavi prirode i društva učenici u četvrtom razredu uče i o ljudskom tijelu. Kroz korelacijsko-integracijski pristup radu,  razumjeli su da je ljudsko tijelo cjelina - organizam  koji  čini niz sustava organa.Odabrali su ih proučiti  kroz rad u timovima.                                        U sklopu razrednog projekta „Čovjek i zdravlje“ nakon obrađenihnastavnih sadržaja , nove spoznaje dopunjavali  su i stjecali  kroz praktične radove i pokuse, male ali zanimljive  istraživačke zadatke, vježbe i igre – pišući, crtajući, stvarajući.       

 

Cilj PROJEKTA bio je prepoznati i razumjeti  nužnost čuvanja tijela od ozljeda i štetnih utjecaja  njegujući pritom  zdrave navike življenja (pravilna prehrana, redovita tjelovježba, boravak na svježem zraku) u svrhu očuvanja organizma tj. zdravlja.

 Učenici su istraživali i dokazivali  po čemu  je svaki čovjek biološki  jedinstven i „neponovljiv“ koristeći daktiloskopiju kao jedan od načina  rada, naučili su koji su  im dominantniji dijelovi  tijela (oko,ruka, noga), jesu  li  ambidekstrozni ; procjenjivali su svoju sposobnost pamćenja riječi, brojeva u nizu i stvari; jednostavnim  pokusima  dokazali su  kako radi  srce u mirovanju i pod opterećenjem,  kako pretjerana konzumacija octa i gaziranih sokova utječu na  zube i unutarnje organe ;  otiskom stopala na papiru  dokazali su imaju li ili nemaju platfus, naučili su  koje vježbe koristiti ako  imaju  ravna stopala i (moguće) iskrivljenje kralježnice; grafičkim prikazom  predočili  su  visinu  svih učenika, izračunavali su ukupan broj kostiju cijelog  RO-a, mjerili i uspoređivali  duljine ruku, nogu i trupa ,a zatim   izračunavali koliko puta stane veličina glave u duljinu cijeloga tijela; istražili što sve ljudsko tijelo proizvede u godinu dana, koji su nam organi u tijelu beskorisni; je li u kakvoj vezi  krvna grupa  i način ishrane ; zašto je potrebno i humano  dobrovoljno darivati  krv,  što je oživljavanje ili reanimacija; koliko su im  snažna pluća ...  

Svaki je tim svoj rad  ( prema izboru ) mogao prikazati  prezentacijom na plakatu ili u  PowerPointu. POHVALA SVIMA ZA ULOŽENI TRUD I RAD NA PROJEKTU.

     Istraživali su, proučavali, crtali, pisali, učili se i mučili ... a, nešto i naučili.J


Priloženi dokumenti:
AKTIVNOSTI__u___4.c.pdf (3.23 MB)


e-Dnevnik

e-Dnevnik za nastavnike

e-Dnevnik za učenike

e-Spomenica

Koliko je sati?

 

Raspored početka i završetka sata

Raspored odlazaka u kuhinju

ENERGETSKA OBNOVA

Vijesti vezane uz energetsku obnovu pogledajte u mapi "ENERGETSKA OBNOVA"

ERASMUS +

idemo u srednju

Korisni linkovi
Kalendar
« Rujan 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Anketa
Koliko često pratiš vijesti i događanja na Web stranici škole?




Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 3. 2014.

Ukupno: 321335
Ovaj mjesec: 5805
Ovaj tjedan: 222
Danas: 14
 

CMS za škole logo
Osnovna škola Josipa Kozarca Slatina / Nikole Šubića Zrinskog 2, HR-33520 Slatina / os-jkozarca-slatina.skole.hr / ured@os-jkozarca-slatina.skole.hr
preskoči na navigaciju