RZC radionica iz Matematike i Informatike – Kodiranje

30.06.2025

U subotu, 25. siječnja 2025. godine održana je radionica u sklopu Regionalnog znanstvenog centra Panonska Hrvatska pod nazivom Kodiranje. 

Radionica je bila namijenjena učenicima petog, šestog i sedmog razreda osnovne škole, a osmislili su je i vodili učitelji Matematike Anita Martinčević i Marko Škrobo te učitelj Informatike Dejan Poje. 

Radionica je učenicima pružila priliku zaviriti u svijet kriptografije – znanosti o pretvaranju poruka u tajne kodove. Interaktivnim aktivnostima i praktičnim zadatcima učenici su istraživali osnove šifriranja i dešifriranja poruka. Izrađivali su vlastite skitale – drevne alate za šifriranje poruka, upoznavali principe Cezarove šifre i na računalima rješavali escape room izazove osmišljene na temu šifriranja i kodiranja. Radionica je završila razmjenom šifriranih poruka među učenicima, pri čemu su u praksi testirali svoje vještine dešifriranja i međusobne suradnje. Radionica je još jednom otkrila koliko su matematika i informatika povezane te je pokazala važnost njihovog zajedničkog utjecaja u suvremenom svijetu. Osim što su učenici stekli nova znanja, radionica ih je dodatno motivirala za istraživanje ovih uzbudljivih područja. 

Anita Martinčević, učiteljica Matematike

Ostale vijesti

IDENTIFIKACIJA DAROVITOSTI UČENIKA 5. RAZREDA

IDENTIFIKACIJA DAROVITOSTI UČENIKA 5. RAZREDA

Grupno testiranje učenika petog razreda u svrhu otkrivanja potencijalne darovitosti učenika provedeno je 19. prosinca 2024. godine. Testiranje je provedeno u sklopu projekta Regionalni znanstveni centar Panonske Hrvatske kako bi se, nakon identifikacije, potencijalno...

Radionica Put putujem – istražujemo zvijezde i zviježđa

Radionica Put putujem – istražujemo zvijezde i zviježđa

U subotu, 22. veljače 2025. godine u našoj je školi održana zanimljiva i edukativna radionica koja je okupila nadarene učenike šestog razreda iz cijele županije, ali i učenike koji su zainteresirani za proučavanje noćnog neba. Radionica je dio aktivnosti koje se...

Skip to content