Školski projekt Tragovima glagoljice

27.06.2024

Učenici 6. c i d razreda s učiteljicom Povijesti Martinom Grundler Hrala i učiteljicom Hrvatskoga jezika Melitom Čmarec realizirali su, tijekom drugoga polugodišta i u prostoru školske knjižnice, tri kreativne radionice u sklopu školskoga projekta „Tragovima glagoljice“.

Prva je radionica „Upoznajmo glagoljicu“ realizirana u obliku predavanja o povijesnome razvoju glagoljaškoga pisma i osvješćivanju važnosti promicanja glagoljice kao simbola nacionalnoga identiteta i kulture.
Na drugoj radionici „Pišemo glagoljicom“ učenici su ispisivali svoja imena glagoljaškom azbukom dok su na trećoj „Rekonstrukcija hrvatskih povijesnih natpisa“ ispisivali tekstove povijesnih glagoljaških spomenika u glinamolu.
Učenici su se pokazali vještim čuvarima kulturne i povijesne baštine!
 
Izvor: Melita Čmarec, učiteljica Hrvatskoga jezika
 
 

Ostale vijesti

Kolika je vjerojatnost prometne gužve

Kolika je vjerojatnost prometne gužve

Učenici 8. razreda sudjelovali su u radionici „Kolika je vjerojatnost prometne gužve?“ provedenoj prema kurikulumu školskog projekta Putokazi. Radom u skupinama povezivali su matematičko gradivo o vjerojatnosti s prometnim situacijama iz stvarnog života. Uz korištenje...

Školski medni dan u prvom razredu matične škole

Školski medni dan u prvom razredu matične škole

U prvom razredu matične škole 8. prosinca obilježen je Školski medni dan, povodom blagdana svetog Ambrozija – zaštitnika pčela i pčelara. Učenici su za ovu prigodu čitali i obrađivali tematske tekstove, računali s pčelicom, likovno se izražavali te slušali pjesmu...

Skip to content