2016-03-03 18:49:49

RAZREDNI PROJEKT 4.C "ČOVJEK I ZDRAVLJE"

          U nastavi prirode i društva učenici u četvrtom razredu uče i o ljudskom tijelu. Kroz korelacijsko-integracijski pristup radu,  razumjeli su da je ljudsko tijelo cjelina - organizam  koji  čini niz sustava organa.Odabrali su ih proučiti  kroz rad u timovima.                                        U sklopu razrednog projekta „Čovjek i zdravlje“ nakon obrađenihnastavnih sadržaja , nove spoznaje dopunjavali  su i stjecali  kroz praktične radove i pokuse, male ali zanimljive  istraživačke zadatke, vježbe i igre – pišući, crtajući, stvarajući.       

 

Cilj PROJEKTA bio je prepoznati i razumjeti  nužnost čuvanja tijela od ozljeda i štetnih utjecaja  njegujući pritom  zdrave navike življenja (pravilna prehrana, redovita tjelovježba, boravak na svježem zraku) u svrhu očuvanja organizma tj. zdravlja.

 Učenici su istraživali i dokazivali  po čemu  je svaki čovjek biološki  jedinstven i „neponovljiv“ koristeći daktiloskopiju kao jedan od načina  rada, naučili su koji su  im dominantniji dijelovi  tijela (oko,ruka, noga), jesu  li  ambidekstrozni ; procjenjivali su svoju sposobnost pamćenja riječi, brojeva u nizu i stvari; jednostavnim  pokusima  dokazali su  kako radi  srce u mirovanju i pod opterećenjem,  kako pretjerana konzumacija octa i gaziranih sokova utječu na  zube i unutarnje organe ;  otiskom stopala na papiru  dokazali su imaju li ili nemaju platfus, naučili su  koje vježbe koristiti ako  imaju  ravna stopala i (moguće) iskrivljenje kralježnice; grafičkim prikazom  predočili  su  visinu  svih učenika, izračunavali su ukupan broj kostiju cijelog  RO-a, mjerili i uspoređivali  duljine ruku, nogu i trupa ,a zatim   izračunavali koliko puta stane veličina glave u duljinu cijeloga tijela; istražili što sve ljudsko tijelo proizvede u godinu dana, koji su nam organi u tijelu beskorisni; je li u kakvoj vezi  krvna grupa  i način ishrane ; zašto je potrebno i humano  dobrovoljno darivati  krv,  što je oživljavanje ili reanimacija; koliko su im  snažna pluća ...  

Svaki je tim svoj rad  ( prema izboru ) mogao prikazati  prezentacijom na plakatu ili u  PowerPointu. POHVALA SVIMA ZA ULOŽENI TRUD I RAD NA PROJEKTU.

     Istraživali su, proučavali, crtali, pisali, učili se i mučili ... a, nešto i naučili.J


Osnovna škola Josipa Kozarca Slatina