2019-03-01 07:59:00 Komplimenti i čokoladni petak Svjetski dan komplimenata izvorno je nastao u Nizozemskoj, a od 2011. godine obilježava se širom svijeta. Prvi dan ožujka rezerviran je za izražavanje zahvalnosti ljudima u našem okruženju koji nam nešto znače i koji su učinili nešto kvalitetno i dobro. Zahvalnost ćemo danas i mi u školi pokazati riječima i različitim aktivnostima. Namjera nam je bila, na početku nastavnog dana, kratkim pozitivnim izjavama unijeti radost u srca onih kojima smo okruženi. Učenici su nasumično izvlačili papiriće s imenima i tom su učeniku trebali uputiti lijepu riječ i kompliment, izmamiti osmijeh na njegovo lice i obradovati ga. Pozitivne poruke pisali su na papirnatom ogledalcu. Nakon što su ih pročitali, zaključili su kako trebaju, i ubuduće, što češće darivati jedni druge iskrenim komplimentima i lijepim riječima, jer ništa ne potiče više, ne daje veću energiju, ne čini ljude sretnijima kao iskren kompliment i zahvalnost. Sljedeće aktivnosti posvetili smo mirisnoj i slasnoj čokoladi. Učenici su trebali na nastavni sat donijeti čokoladu, promotriti njenu ambalažu, napisati od čega se sastoji, kolika joj je masa, kako se zove čokolada i tko je proizvođač. Podatke o čokoladi pisali su i lijepili na hamer papir. Druga aktivnost bila je posvećena vrućoj čokoladi, omiljenom napitku i užitku za naše nepce. Učenici su dobili zadatak istražiti kako se pravi vruća čokolada i koji su sastojci potrebni za njenu pripremu. Recept su napisali na listiću „How to make hot chocolate…“, a potom su osmišljavali matematičke zadatke vezane za čokoladu i čokoladne slastice. Zadatke su radili u skupinama i prezentirali ih pred razrednim odjelom, a po završetku rada osladili su se čokoladama. Treća aktivnost završila je veselo i plesno uz pjesmu „Čokolada“, koju izvode „Klinci s Ribnjaka“ i igrama s čokoladom i čokoladnim slasticama. Kako nam je bilo možete pogledati u fotogaleriji: http://os-jkozarca-slatina.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=1108
Gordana Kovač, 3.b |
Osnovna škola Josipa Kozarca Slatina |