2019-02-21 10:36:56

eTwinning projekt 100. dan škole

Aktivnosti eTwinning projekta 100. dan škole realizirane su, 15. veljače, istraživačkim radom učenika kombiniranog odjela 1. i 3. razreda PŠ Novi Senkovac.

Stoti dan škole tradicionalno se obilježava u veljači u brojnim europskim zemljama, a u Republici Hrvatskoj tradicionalno se obilježava već četvrtu godinu. Cilj eTwinning projekta 100. dan škole je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini obilježiti ovaj školski dan. Dan je isplaniran na način da učenici vođenim aktivnostima ostvaruju obrazovno – odgojne ciljeve i ishode u skladu s nastavnim planom i programom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove pomoću igre i međupredmetnih aktivnosti. Autorica projekta je Sandra Vuk, a voditeljice na eTwinning platformi su učiteljice Marcela Đurić i Davorka Ilečić.

Projekt je imao četiri razine ostvarivanja:

1. Prijava za sudjelovanje u projektu upotrebljavanjem Twinspace-a i zajednički dogovor o aktivnostima koje će se realizirati u razrednom odjelu

2. Izrada scenarija za projekt 100. dan škole

3. Dan izvođenja procesa

4. Pisanje izvješća i radnog postupka: konačna valorizacija cijelog procesa i samog projekta.

Sudionici su komunicirali na Twinspace-u i Facebook grupi projekta te je formirana internetska stranica projekta.

 

Učenici u PŠ Novi Senkovac su samostalno osmišljavali i rješavali 100 matematičkih zadataka na pripremljenim nastavnim listićima s motivom različitih klauna, kojima najavljuju nadolazeće Maškare.

U goste smo pozvali učitelja Hrvatskoga jezika Danijela Vilčeka koji je, u suradnji s učiteljicom, pripremio radionicu rješavanja premetaljki i otkrivanja riječi koje sadrže STO (STOljeće, poSTOlar, dvjeSTO), nalaženja istih riječi u Rječniku hrvatskoga jezika te razvrstavanja riječi prema vrstama riječi (imenice, glagoli, pridjevi) u 3. razredu, odnosno stvaranja rečenica s pronađenim riječima u 1. razredu.

Osim što su učenici izveli 100 općih pripremnih vježbi, natjecali su se tko će u 100 sekundi napraviti više skokova, više čučnjeva, više pljeskanja, ali i tko će više puta napisati svoje ime i izgovoriti abecedu. Rezultate su bilježili na svoju osobnu karticu.

Nastavni dan završio je podjelom diploma za sudjelovanje u projektu, a učenici su izrazili želju za obilježavanjem 200. dana škole jer su nastavne sadržaje ponovili na inovativan i poticajan način.

 

Galerija fotografija:http://os-jkozarca-slatina.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=1091

Sanela Tot


Osnovna škola Josipa Kozarca Slatina