preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josipa Kozarca Slatina

 > Naslovnica
Vijesti

Stoljeće „Priča iz davnine“ Ivane Brlić – Mažuranić

Autor: Marko Brijačak, 1. 12. 2016.

Učenici kombiniranog odjela 2. i 4. razreda područne škole Novi Senkovac obilježili su stoljeće Priča iz davnine Ivane Brlić – Mažuranić na poticaj više savjetnice za razrednu nastavu Mirele Skelac. 

Prvo izdanje Priča iz davnine objavljeno je 1916. godine u nakladi Matice Hrvatske.

Svaka učiteljica koja je u svom razredu odlučila obilježiti stogodišnjicu Priča iz davnine imala je tri zadatka tijekom studenog: izraditi mjesečni/tjedni program u kojemu će biti planirane Priče iz davnine, napisati pripremu i realizirati ono što je planirano mjesečni/tjednim programom te poslati pripremu s prilozima savjetnici Skelac.

U 2. i 4. razredu PŠ Novi Senkovac održan je dvosat Hrvatskoga jezika posvećen Pričama iz davnine s naglaskom na Šumu Striborovu Tijekom sedam kreativno osmišljenih aktivnosti učenici su obradili lektirno djelo – bajku Šuma Striborova. Dvosat je počeo olujom ideja, a središnje aktivnosti pomoću kojih su učenici uspješno ostvarili cilj dvosata su: PowerPoint prezentacija Ivana Brlić – Mažuranić: hrvatski Andersen, igra Začarana šuma, kviz Prepoznaj lik, Redoslijed događaja i Plakat Šuma Striborova. Završna aktivnost Otkrij polje zahtijevala je učenikovo logičko mišljenje, ali i argumentiranje.

Nakon dvosata Hrvatskog jezika učenici 2. razreda naučili su što je to bajka, naučili su razlikovati stvarne od nestvarnih događaja, odrediti i opisati glavne i sporedne likove, izdvojiti najvažnije događaje i odrediti redoslijed događaja, dok su učenici 4. razreda naučili povezati pojedini lik s njegovim ponašanjem (govorom i postupcima), raspravljati o odnosima likova i argumentirano iskazati zabrinutost za nepoželjna ponašanja likova.

Učenici su zaključili da najbrže uče na satima koji obiluju raznovrsnim aktivnostima – prezentacijama, igrama, kvizovima, ilustracijama. Zato svaki učitelj treba razvijati ljubav učenika prema čitanju edukativnim istraživačkim aktivnostima koje bude znatiželju učenika i „vode“ ga k novim spoznajama.

Fotografije pogledajte na: http://os-jkozarca-slatina.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=526

Sanela Tot




Vijesti

Stoljeće „Priča iz davnine“ Ivane Brlić – Mažuranić

Autor: Marko Brijačak, 1. 12. 2016.

Učenici kombiniranog odjela 2. i 4. razreda područne škole Novi Senkovac obilježili su stoljeće Priča iz davnine Ivane Brlić – Mažuranić na poticaj više savjetnice za razrednu nastavu Mirele Skelac. 

Prvo izdanje Priča iz davnine objavljeno je 1916. godine u nakladi Matice Hrvatske.

Svaka učiteljica koja je u svom razredu odlučila obilježiti stogodišnjicu Priča iz davnine imala je tri zadatka tijekom studenog: izraditi mjesečni/tjedni program u kojemu će biti planirane Priče iz davnine, napisati pripremu i realizirati ono što je planirano mjesečni/tjednim programom te poslati pripremu s prilozima savjetnici Skelac.

U 2. i 4. razredu PŠ Novi Senkovac održan je dvosat Hrvatskoga jezika posvećen Pričama iz davnine s naglaskom na Šumu Striborovu Tijekom sedam kreativno osmišljenih aktivnosti učenici su obradili lektirno djelo – bajku Šuma Striborova. Dvosat je počeo olujom ideja, a središnje aktivnosti pomoću kojih su učenici uspješno ostvarili cilj dvosata su: PowerPoint prezentacija Ivana Brlić – Mažuranić: hrvatski Andersen, igra Začarana šuma, kviz Prepoznaj lik, Redoslijed događaja i Plakat Šuma Striborova. Završna aktivnost Otkrij polje zahtijevala je učenikovo logičko mišljenje, ali i argumentiranje.

Nakon dvosata Hrvatskog jezika učenici 2. razreda naučili su što je to bajka, naučili su razlikovati stvarne od nestvarnih događaja, odrediti i opisati glavne i sporedne likove, izdvojiti najvažnije događaje i odrediti redoslijed događaja, dok su učenici 4. razreda naučili povezati pojedini lik s njegovim ponašanjem (govorom i postupcima), raspravljati o odnosima likova i argumentirano iskazati zabrinutost za nepoželjna ponašanja likova.

Učenici su zaključili da najbrže uče na satima koji obiluju raznovrsnim aktivnostima – prezentacijama, igrama, kvizovima, ilustracijama. Zato svaki učitelj treba razvijati ljubav učenika prema čitanju edukativnim istraživačkim aktivnostima koje bude znatiželju učenika i „vode“ ga k novim spoznajama.

Fotografije pogledajte na: http://os-jkozarca-slatina.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=526

Sanela Tot




e-Dnevnik

e-Dnevnik za nastavnike

e-Dnevnik za učenike

e-Spomenica

Koliko je sati?

 

Raspored početka i završetka sata

Raspored odlazaka u kuhinju

ENERGETSKA OBNOVA

Vijesti vezane uz energetsku obnovu pogledajte u mapi "ENERGETSKA OBNOVA"

ERASMUS +

idemo u srednju

Korisni linkovi
Kalendar
« Siječanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Anketa
Koliko često pratiš vijesti i događanja na Web stranici škole?




Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 3. 2014.

Ukupno: 344177
Ovaj mjesec: 2436
Ovaj tjedan: 706
Danas: 7
 

CMS za škole logo
Osnovna škola Josipa Kozarca Slatina / Nikole Šubića Zrinskog 2, HR-33520 Slatina / os-jkozarca-slatina.skole.hr / ured@os-jkozarca-slatina.skole.hr
preskoči na navigaciju